Sweet Depression

É doce, é uma pressão constante... O blog de uma artista cronicamente deprimida... ou simplesmente deprimente. The blog of a depressive and depressing artist.

11/07/2004

Lu está: de volta

Ok, ok, estou de volta... Não era preciso entupirem-me a caixa de e-mails nem chagarem-me o juízo no IM. Há algum mal em dar mais uns dias ao fim-de-semana prolongado? :)
Precisava mesmo de dar descanso à minha mente depois da desilusão causada pelo resultado das eleições em que meio mundo gostaria de ter votado...
Mas isso foi do outro lado do oceano e embora afecte todo o planeta, o que interessa aqui é a vida insípida e deprimente da Lu. Ou parte dela...

Foi uma semana de encontros, reencontros, separações, de "olás" e despedidas, consolidações e cessassões. O bom mesmo é que estive com amigos; estive com pessoas que dão valor ao que sou, que me respeitam e que, longe ou perto, estão sempre comigo. Há pessoas à minha volta que não sabem o que é isso e ainda me atormentam...

Ah, e ando à procura de um novo trabalho. O que eu procuro não encontro e as propostas que me fazem não me interessam.
Porque é que os empregos têm de ser como os homens?


Lu is: back

Ok, ok, I'm back... You guys didn't need to flood my e-mail box or bug me on IM. What's so wrong about giving a few more days to my long weekend?
I really needed to give my mind some rest after the disappointment caused by the result of the election that half of the world wished they could vote in...
But that was on the other side of the ocean and even thought it affects the whole planet, what counts here is Lu's insipid and depressing life. Or part of it.

It's bee a week of get-togethers, separations, greetings and goodbies, a week of strengthening some bounds and breaking others. The good thing is that I've been with friends, people who care about the person I am, people who repesct me and, near or far are always with me. Some people around me don't know what that means and still torment me...

Oh, and I'm looking for a new job. I can't find what I look for and the offers I am made just don't match my preferences.


Why do jobs have to be just like men?